سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیف الشاهر13(شمشیر کشیده)
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
داغ کن - کلوب دات کام اگه دوست داشتید سری هم به آرشیو بزنید
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91/1/6 توسط کربلایی عباس 13

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

آیا تا بحال شده به این فکر کنید که به عنوان یک شیعه در برابر سؤال وهابیون و اهل سنت که نام مبارک پدر امام علی (علیه السلام)چیست؟ چه جوابی باید داد!

در ابتدا هر کس در ذهن خود میگوید که( حضرت ابوطالب) نام شریف پدر امام میباشد،اما در اصل ابوطالب در فرهنگ عرب کنیه محسوب میشود .

(ابوطالب) یعنی پدر طالب.

 

طالب برادر بزرگ امام علی و فرزند اول محسوب میشود به همین خاطر عرب برای احترام به مقام و شان اجتماعی مرد از صدا زدن اسم کوچک مرد در جمع خودداری کرده و به جای آن نام پسر بزرگتر فرد را با اضافه کردن کلمه (ابو) قبل از آن مورد خطاب خود قرار می دهد و او را مثلا ابوطالب صدا میزند.

با این تفاسیر دریافتیم که نام پدر امام علی(علیه السلام) ابوطالب نمی باشد و اسم دیگری دارد .

حالا به عنوان یک شیعه وظیفه شما است که نام پدر امام را بگوید اما از آنجا که متاسفانه در مورد دین و مذهب به حقمان کوچکترین تحقیقی را انجام نداده

و نخواهیم داد و باید همیشه در برابر اینگونه سوالات در مقابل دشمنان دین و چه بسا مسلمان نماها سکوت کرده خود به این سوال جواب میدهم.

نام پدر امام علی( علیه السلام) عمران میباشد.

 پس هرکجا شنیدید که گفته شد (السلام علیک یا علی بن عمران )تعجب نکنید و نگوئید که امام جدیدی آمده یا نام کدام یک از پیغمبران  میباشد.

آیا دیگر وقت آن نرسیده که در برابر دشمنان قسم خورده دین مبین اسلام و مذهب بر حق شیعه اثنی عشری سرافکنده نبوده و با جواب های دندان شکن مشت محکمی بر دهان آنان زده و پوزه آنان را به خاک مذلت بمالیم.!!!

السلام علیک یا علی بن عمران (علیه السلام)

و علی آل بیتک الطاهرین ولعنت الله علی اعدائکم اجمعین من الاولین والاخرین.

 

 

 



داغ کن - کلوب دات کام اگه دوست داشتید سری هم به آرشیو بزنید
.: Weblog Themes By Pichak :.










تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک